Klockan 02:54

Oj... klockan blev ju mycket. Jag vet, alla tjatar på mig att jag borde gå och lägga mig i tid? Men jag hade världens viktigaste saker för mig. Hmm, kolla vilka alla bidrag var i årets melodifestival, ringa och snacka med lite olika trevliga små söta personer, sitta o bli irriterad över att klockan blivit mycket och att jag borde ha fixat med hårinpackning nu. Pallar jag? Njä. Sova får det nog bli först.

... räkningen kom till studentmössan idag? Morsan och Farsan räknade ut när de tog studenten. Herregud, skulle jag följa deras fart ska jag ha mitt första barn om sex år? oj... o villa och Volvo och katt? Fick lite panik, men nu är det snart nära? Kommer jag in på högskolan? Får jag jobbet?
Blir jag den stjärna jag drömmer om? Blir jag älskad?

Blir jag alltid såhär djup på nätterna?


Bör jag flytta till Finland och bli skådespelare där??


Jag är i alla fall mäkta nöjd med att jag inte somnade ofrivilligt på sängen, och glömde dator och lampor på. Det är mycket skönare och krypa ner, sätta TV:n på sleep. Lägga huvudet tillrätta och låta drömmarna ta mig dit bara drömmar kan. Där unga blommor aldrig dör och där en stor ensam säng alltid rymmer minst två personer.

Sleep tight, don't let the bedbugs bite.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback