Det är INTE mitt fel.

Välkommen till min nya blogg!

Den här bloggen var väl inte meningen på riktigt. Den bara kom.
Som konsekvenserna av några olika saker. Dessutom var det faktiskt inte mitt fel. Jag LOVAR.
  • Alla har en blogg. Ja alla har en blogg. Herregud, grupptryck kan man inte stå emot. Jag var bara tvungen. Ingen medveten handling.
  • Jag har städat hela dan och det är inget kul på TV. Jag måste ha något seriöst och sofistikerat att göra. Och eftersom TV-tittande inte längre är ett alternativ, så är det inte heller en anledning ja kan rå för.
  • Mobilen har lagt av. Inte mitt fel. Måste försöka hålla kontakt med omvärlden.
  • Det regnar. Trodde ni jag skulle gå ut? Inte om inte någon fixar lite bättre väder? Snö eller sol, vilket som? Men herre Gud, skärp dig. Regn? Kan ju lika gärna sitta här o glo...
  • Jag är helt övertygad om att alla vill läsa om mitt otroligt roliga liv. Jag menar hey, I am tobey.K Inte mitt fel. Snarare en skyldighet.

Slutsats: Alla människor har en blogg??


Se. Det är inte mitt fel. Oskyldiga lilla Tobbe sitter nu här. Och får erkänna för sig själv att han faktiskt har blivit bloggare. NU ska här dokumenteras. Hmm... vad ska jag skriva..Hmm....


Jag skulle kunna skriva allt vad jag har på mig som så många gör i sina modebloggar?.. De måste väl ändå vara fruktansvärt extremt kul för alla o läsa? Ja menar, vad J A G har haft på mig. Ehm, palla.
Jag skulle kunna skriva precis vad jag gör... på pricken. Tobey rör på stortån o sjunger " Walking in Memphis". Ja juste. Den sjunger ja riktigt bra nu med, förbannad text bara.

Neh, jag tror jag gör de här lite som de kommer. Kanske slutar de med att jag frenetiskt skriver hela tiden? Kanske går ni in varje dag o tänker? Varför gör den slöa jäkeln inget.

Hur som hälst, jag har en blogg nu.
Jag är en medmänniska och än så länge har jag hälsan i behåll.

                                        
                                                                                                                                                                                      Puss.

Kommentarer
Postat av: Bert

Modebloggar suger, bli inte sån!

2007-01-20 @ 20:43:31
Postat av: ida

haha... sköna anledningar... =P
men jag håller även med bert... bli ingen modebloggare.. tråkigt!!!

Postat av: Kimu

Nå Tobias,, va har du på dig? Jag menar de kan vara kul o veta... Jag e ju en modemänniksa ^^ hahaha

2007-01-20 @ 22:41:28
Postat av: Julia

I'm gonna read. You're a star :P puss

2007-01-20 @ 22:55:12
Postat av: sambon

hallå där !
tänka sig, du tog ditt förnuft till fånga och gick i mina fotspår till o skaffa blogg ;)
Lycka till med skrivandet...jag kan ju skicka den snygga trevliga gurkan som var lik en "":P jaa..hehe...så kan du lägga ut den här som bild :)
PUssiss !!

2007-01-20 @ 23:50:01
URL: http://christah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback