Alvedon, dusch, body balm, hårinpackning, rakning = En människa.

Auch. Fanken... kände mig som en pigg nittioåring när jag vaknade.
Ont i ryggen, ont i nacken, ont i huvet. mådde illa. Herregud.. nog för många kuddar.
Men de ser ju så fancy ut? Är det värt de?
Så länge man har ett rejält förråd Alvedon på lager så. De hjälpte... Alvedon borde fått Nobelpriset.

Hur som hälst. Öppnade kylskåpet o hade tänkt mig en riktigt god frukost för o dränka mina enorma smärtor.. där låg en tub kaviar.
Mammas motivering: "Alla här hemma bantar!"
hmm, mycket man inte vet när man inte tillbringar så mycket tid hemma hos sina föräldrar.

Stora speglar som möter en när man vaknar är inte att rekommendera. Stövlade in på toaletten. Upptäckte att det var dags att göra nått... drastiskt.
Dusch, body balm, hårinpackning, rakning fick mig att känna mig som en människa igen.

Det finns väldigt bra produkter när man känner sig som ett drägg. Till och med någon liten salva man placerade där man kände sig spänd så skulle de släppa. Och för att inte tala om Sliminggelen. Som stramar åt så man känner sig halvt mumifierad. Men spegelbilden ler.

Tack och lov för alla produkter. Nu måste jag tvätta. De e mindre fancy..
Fancy, vad är detta för ett ord? Nog mitt nya inneord.
SAKER SKA VARA... ... ... FANCY!

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback