Med risk för att bli Carrie...

Jag har precis tittat klart på ett avsnitt av Sex and the City, just love it.
... men jag har kommit på att jag tror var och en faktiskt lever mer i en sex and the city värld än man tror.
Det är nog det mest geniala som skrivits, Shakespeare och Noren, släng er i väggen.

I alla fall jag ser mig så, i alla fall just nu.
De ständiga problemet, LOVE!

Hmm, en av mina närmasta vänner e inne i ett förhållande just nu.
Vist, han är värsta Samanthan, mest sex sex i alla möjliga ställningar.
Men i alla fall...
En annan av mina närmsta, har är precis nykär, jag vet inte, skulle nog jämföra honom med
Miranda. Nu ikväll stråla det bara om honom, o sen sprang han iväg och pussades.
Någon Charlotte i mitt liv? Jodå, de finns det gott om.
 O här sitter ja, något av en Carriekopia fast utan någon Big som tittar förbi när allt är som tommast.

Okej? De här låter ledsamt, fast ja. Har väl varit detta min dag kretsat runt.
Jag saknar dig, det är så tomt när man inte kan ringa, o Sex and the City är
inte lika bra som det var hemma i din säng.

Vet inte.. men den har varit bra också, mamam köpte jättegott bröd, o så fikade vi idag.
mm... o sen så. gick ja o la mig o sov.
O så var jag hos sjukgymnasten och kollade ryggen.
Jag har fått reda på ett visst sätt o vila som jag ska göra tjugo min om dan. Så nu my homiegirlies. Nu ska ja ligga o titta på tv ännu mer , o nu e de läkarordinerat.

O ja, jag måste shoppa! Det suger i hela mig... I wanna spend some money!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

nån charlotte ? haha :P har du ingen att ringa kan du ju alltid slå en pling till mej gubbs ! Har också varit hos sjukgymnasten och tydligen måste jag lägga om min träning ganska rejält...bajs!
pusspuss

2007-02-23 @ 16:19:52
Postat av: Vix

Carrie, she´s my bitch you know.. :P:P

Du måste se det allra sista avsnittet av serien om du inte gjort det... det är det ABSOLUT BÄSTA.. LOVEEEE IT!!

2007-02-24 @ 16:08:09
Postat av: Jullis

Jag har utmanat dig Tobben, läs min blogg :P

Postat av: Anonym

Hej din gammle räv! Du har blivit utmanad! Läs mer i min blogg för mer info! Kisseliss!

2007-03-19 @ 11:32:56
Postat av: Lina

Tobbe, du har så rätt så.. Alla har vi en liten sex and the city karaktär inom oss.. och visst kan karaktären ändras med tiden.. det har min iaf gjort.. =) pusspuss

2007-03-21 @ 15:14:49
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback