Haleluja!

Jaha, nu sitter ja här i Båstad, i skolan o väntar..
o väntar...
o väntar... på bussen.

Vi sov lite länge i morse. Kvart i åtta, jag brukar gå upp tjugo i. Så givetvis såg man bussen köra iväg. Sådär som om någon jävlas med en... Sitter där uppe o garvar. Tänker,
"Nu ska han svettas den lille jäkeln" Så Christa och jag vi gick och gick.. och sen kom det några folk och tog upp oss. Vi liftade lite.

Men varför är folk så rädda? Jag menar? Ser jag ut som Hanibal Lektor? Det var hur många bilar som hälst som bara körde förbi. Jag äter inte folk till frukost. Neh, faktiskt så e det inte ofta jag äter frukost alls. Ibland ett litet äpple.. Palla, då måste man ju gå upp fem minuter tidigare.. nene.

Men det var helt otroligt vad äggmackorna i plugget såg goda ut.
O så fick vi lassange till lunch!

O sen hade vi religion.? Oj! De där me sånnt? Jag vet inte. Man kanske skulle bli Aboregin? Jag tror jag hade vatt busksläktet då! Iaf som det känns idag.

Och så ja, Chirsta o jag bara ser på film. Igårkväll, "Hur man blir av med en kille på tio dagar" och "Alla älskar Alice" och dan innan des ssatt vi ihopkurade o kollade på "The Village". Vi åt en MASSA popcorn o choklad. Fast vi skulle flasha våra kroppar på badhuset dan efter.

O jag åkte skridskor, jag var så duktig, kändes som om man va värsta konståkaren.

O ja, lina tyckte jag hade rakat mig dåligt o behövde ett kindlyft. Kanske skulle börja spara? Neh..!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback