Bloggen e trasig? Båstad, jupp och LUCKY BLUE

Jo faktiskt, den har varit trasig?
Funkar den nu? Nja, men de duger...

... Jag har varit i Båstad i två veckor nu.
De har varit lite lustigt faktiskt...

Har kommit på hur besatta av tid vissa människor är.
Nästan så man börjar fundera, har de glömt vad tiden ska användas till.
LEVA?
Vissa stressar, o jobbar o ligger i. O vissa måste åka hem klockan elva bara för att de ska jobba dagen efter. Trist.. Hade velat att elva skulle komma klockan tre på natten istället. Soffan var ju skön.

Sen var det partaj i Tisdags. Hmm?
Kunde väl inte ana.
Summering onödig. Men jag hade kul, superkul.
O Sandra e så stolt för ja äntligen har lärt mig dansa lite porrigare,
nu ska hon utnyttja mig för o göra manfolk avundsjuka. Men ja, det var ju en Apelrydsfest.
O där var en person, jodå, det blev en lyckad kväll. Kanske den bästa på ett tag.
Jag blev så glad, men fuck så förvånad.

Igår såg jag en film, den varade bara en halvtimme.
Men den var så bra. Den vann tydligen något pris
för bästa novellfilm. Lucky Blue hette den.

Den var snyggt gjord, manuset var super och skådespelarna bra.

Jag vill se den igen, skulle bara säga det.

Saknar Niclas också, satt o läste gamla mail han skickat. Och jag udrar hur änglarna mår?

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback